Актуалізація мотиваційних ресурсів майбутніх філологів у процесі навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Т. І. Левченко Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122369

Ключові слова:

іноземна мова, мотивація, майбутній філолог

Анотація

У публікації розглядаються способи актуалізації мотиваційних ресурсів майбутніх філологів у процесі навчання іноземної мови.

Посилання

Аткинсон Р. Человеческая память в процессе обучения / Р. Аткинсон. – М., 1980.

Нюттен Ж. Мотивация, действие и перспектива будущего / Ж.Нюттен. – М.: Смысл, 2004. 3. Фромм Э. Иметь или быть. Психоанализ и религия / Э. Фромм. – К.: НикаЦентр, 1998.

Фромм Э. Иметь или быть. Психоанализ и религия / Э. Фромм. – К.: Ника-Центр, 1998.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-05-27

Номер

Розділ

Огляди та рецензії