Ігрові вправи для формування німецькомовної лінгвістичної компетентності старшокласників

Автор(и)

  • О. В. Кліванська Київський національний лінгвістичний університет,
  • Л. А. Сажко Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122409

Ключові слова:

німецька мова, лінгвістична компетентність, ігрові вправи, учні старших класів

Анотація

У публікації розглядається питання формування німецькомовної лінгвістичної компетентності старшокласників методом ігрових вправ.

Посилання

Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. – М. : Просвещение, 1991. – 222 с.

Конышева А.В. Игровой метод в обучении иностранному языку. – СПб.: КАРО, Мн.: Издательство «Четыре четверти», 2006. – 192 с.

Ніколаєва С.Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентнісного підходу / С.Ю. Ніколаєва // Іноземні мови . – 2010. – № 2. – С. 11-17.

Програма Іноземна Мова для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// osvita.ua/school/materials/program/8793.

Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 288 с.: ил: - (Психол. наука – школе).

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-02-25

Номер

Розділ

Огляди та рецензії