Урок англійської мови у 6-ому класі на тему "Україна і Велика Британія"
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122463Ключові слова:
виконання тестів, , відеопрезентація, яскравість і гнучкість мови, міжнародне спілкування, літературний переклад.Анотація
Представлена методична розробка сучасного уроку англійської мови у 6-ому класі загальноосвітнього навчального закладу. Вчитель використовує цікаву соціокультурну і лінгвістичну інформацію, до ступну учням, а також різноманітні прийоми роботи і допоміжні дидактичні засоби навчання. Структура уроку передбачає розвиток усіх видів мовленнєвої діяльності, вирішення загальноосвітніх і виховних цілей навчання іноземної мови у школі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Т. О. Шерстюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.