Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122465Ключові слова:
технікАнотація
У статті представлено аналіз освітнього сайту як засобу навчання молодших школярів техніки читання англійською мовою. Виділено позитивні та негативні характеристики освітнього сайту.
Посилання
Доскоч І. О. Гіпертекст як новітня форма комунікації в мережевій літературі / І. О. Доскоч // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: матеріали ІУ міжнародної науково:практичної конференції. – Тернопіль : Крок, 2014. – С. 77:79.
Doman G. Teach Your Baby To Read. The gentle revolution / G. Doman. – London and Sidney : Pan Books, 1976. – 155 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Бігич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.