Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні

Автор(и)

  • Д. А. Руснак Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122473

Ключові слова:

аудіотекст, учні основної школи, франкомовна компетентність в аудіюванні

Анотація

У статті вивчається проблема використання додаткових навчальних матеріалів у процесі навчання аудіювання учнів основної школи. Охарактеризовано аудіотекст як навчальний матеріал, описано етапи роботи з аудіотекстом у процесі формування франкомовної компетентності в аудіюванні.

 

Посилання

Бігич О. Б. Методика формування іншомовної компетентності в аудіюванні / О. Б. Бігич // Іноземні мови. – 2012. – № 2. – С. 19-30.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Ніколаєва С. Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентнісного підходу / С. Ю. Ніколаєва // Іноземні мови. – 2010. – № 2. – С. 11-17.

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. : К. : ВТФ «Перун», 2005. – 208 с.

Berthet A. Alter ego. Méthode de français A 1. / A. Berthet, C. Hugot et autres. – P. : Hachette livre, 2006. – P. 114-117.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-26

Номер

Розділ

Наукові статті