Заняття на тему “Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення”
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122483Ключові слова:
мовний портфель, англійське писемне мовлення, студенти-філологи, план-конспект заняттяАнотація
У статті розглядається питання упровадження мовного портфеля у процес навчання майбутніх філологів англійського писемного мовлення. Представлено плани-конспекти двох вступних занять до курсу англійського писемного мовлення з використанням мовного портфеля для студентів-філологів третього року навчання. Запропоновано плани-конспекти ознайомлення студентів із струк! турою, змістом, цілями, функціями, етапами укла! дання, а також особливостями роботи з мовним портфелем упродовж курсу навчання англійського писемного мовлення.
Посилання
Беженар І. В. Методика навчання майбутніх філологів англійського писемного мовлення з використанням мовного портфеля : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Беженар Ірина Володимирівна. — Запоріжжя, 2012. — 342 с.
Беженар І. В. Прийоми використання мовного портфеля у процесі навчання студентів-філологів англійського писемного мовлення / Беженар І. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. — Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2012. — Вип. 101. — С. 26—31.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : вивчення, викладання, оцінювання / [пер. з англ. О. М. Шерстюк ; наук. ред. С.Ю.Ніколаєва]. — К. : Ленвіт, 2003. — 273 с.
Ніколаєва С. Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посіб. /
С. Ю. Ніколаєва. — К. : Ленвіт, 2008. — 285 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 І. В. Беженар
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.