Онлайн-тестування у системі контролю якості знань майбутніх учителів іноземних мов

Автор(и)

  • Н. Андрєєва Запорізький педагогічний коледж,
  • Ю. Дем’янова Запорізький педагогічний коледж,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i1.122491

Ключові слова:

контроль академічних досягнень, технологія онлайн-тестування, Майстер-Тест сервіс

Анотація

Статтю присвячено проблемі контролю академічних досягнень студентів за допомогою технології онлайн-тестування. Авторами визначено можливості систем онлайн-тестування й розроблено покрокову інструкцію для створення тестів на прикладі сервісу «Майстер- Тест». Особливо наголошується на ролі онлайн-тестування як новітньої педагогічної технології вимірювання ефективності навчально-виховного процесу.

 

Посилання

Аванесов В.С. Определение исходных понятий теории педагогических измерений // Педагогические измерения /

В.С. Иванесов. – 2005. – № 2. – С. 17-20.

Дрібна Л.В. Тестування як засіб контролю якості навчання іноземної мови [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://intkonf.org/dribnalv testuvannyayakzasibkontrolyuyakosti navchannyainozemniymovi/

Иванова Е.Ф. О требовании к тестовому контролю // Актуальные вопросы контроля в обучении иностранным языкам в средней школе: сб. научн. трудов / Е.Ф. Иванесова. – М., 1986. – С. 121-125.

Сухорукова Н.В. Тестирование в обучении иностранным языкам // Филологические науки. Вопросы теории и практики / Н.В. Сухорукова, Е.М. Мартышева, А.Э.Сенцов. – 2011. – № 4 (11).– С.149-151.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-02-24

Номер

Розділ

Огляди та рецензії