Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС “Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на оcнові комбінованих технологій”

Автор(и)

  • І. І. Сєрякова Київський національний лінгвістичний університет,
  • О. Р. Валігура Київський національний лінгвістичний університет,
  • В. В. Черниш Київський національний лінгвістичний університет,
  • О. В. Кучерина Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122493

Ключові слова:

новітні підходи, проект ТЕМПУС, модернізація викладання, магістерські програми, комбіновані технології

Анотація

Автори цієї статті розглядають новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС  “Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на оcнові  комбінованих технологій” . 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-30

Номер

Розділ

Огляди та рецензії