Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту «Німецька мова 3»

Автор(и)

  • O. O. Паршикова Київський національний лінгвістичний університет,
  • Г. М. Мельничук Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет,
  • Л. П. Савченко Український центр оцінювання якості освіти,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122494

Ключові слова:

синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми, навчально-методичний комплект

Анотація

Стаття продовжує серію публікацій, присвячених висвітленню методики поетапного формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової зaгальноосвітньої школи на основі нових чинних навчально-методичних комплектів з німецької мови. У статті розглядаються особливості засвоєння іноземної мови учнями третього класу, зокрема застосовування ними, поряд з імітацією, узагальнення, розпізнавання граматичних ознак та синтаксичної реорганізації засвоєних мовленнєвих одиниць як показників оволодіння молодшими школярами наступним щаблем елементарного іншомовного спілкування – паракомунікацією на рівні іншомовної комунікативної компетентності А1.2.1. У статті наведено приклади застосування комунікативно-ігрових прийомів навчання учнів третього класу параспілкування у навчально-методичному комплекті «Німецька мова 3». 

Посилання

Німецька мова : підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко, М. М. Сидоренко, Л. В. Горбач. – К. : Грамота, 2013. – 176 с. : іл.

Паршикова О.О. Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової школи : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова. – К., 2010. – 408 с.

Peltzer-Karpf A. Die Dynamik des frühen Fremdsprachenerwerbs / Annemarie Peltzer-Karpf, Renate Zangl. – Tübingen : Narr, 1998. – 187 S.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-30

Номер

Розділ

Наукові статті