Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства

Автор(и)

  • Н. В. Осадча Чернігівський державний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122495

Ключові слова:

лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ, підсистема вправ, групи / підгрупи вправ

Анотація

У статті представлено підсистему вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників у процесі англомовного читання у курсі за вибором     “Країнознавство”. Уточнені етапи формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні країнознавчих текстів, проаналізовані групи вправ наведеної підсистеми. Описано приклади до кожної групи і підгрупи вправ, які відображають специфіку формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні країнознавчих текстів.

 

Посилання

Бирюк О. В. Методика формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів у навчанні читання англомовних публіцистичних текстів: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Бирюк Ольга Василівна. – К., 2005. – 196 с.

Голованчук Л. П. Навчання учнів основної загальноосвітньої школи культурно-країнознавчої компетенції на уроках англійської мови : дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. П. Голованчук. – К., 2003. – 340 с.

Скляренко Н.К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь / Н. К. Скляренко // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3–7.

Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков) [сост. Э. Г. Азимов, А. Н. Щукин]. – СПб. : Златоуст, 1999. – 472 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-11-30

Номер

Розділ

Наукові статті