Психолого-дидактичні та методичні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122515Ключові слова:
професійна методична компетентність, майбутні вчителі іноземної мови і культури, бакалавр, методичні орієнтири аналізу підручника, педагогічна практика з іноземної мови, початкова й основна школаАнотація
У статті представлені концептуальні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника/навчально-методичного комплексу з іноземної мови (на матеріалі англійської мови) для початкової та основної школи. Зазначена підготовка здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Визначаються методичні орієнтири цієї діяльності у контексті провідних стратегій формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови і культури, а також з урахуванням динаміки психологічного розвитку молодших школярів та підлітків. Пропонуються методичні рекомендації щодо їх реалізації під час педагогічної практики у школі: початковій, основній.Посилання
Бим И. Л. Педагогическая культура учителя и культура учения учащихся / И. Л. Бим, Л. В. Садомова // Иностранные языки в школе. – 2011. – № 6. – С. 2-5.
Горлова Н. А. Методические ориентиры для выбора учебника иностранного языка как сред: ства обучения / Н. А. Горлова // Иностранные языки в школе. – 2012. – № 2. – С. 17-24.
Коломинова О. English 9 : підруч. з англ. мови для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл. (п’ятий рік навчання) / О. О. Коломінова. – К. : Ін:т. суч. підруч., 2009. – 272 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі: навчальний посібник. – К. : Ленвіт, 2009. – 216 с.
Роман С. В. Психолого-дидактичні та методичні засади сучасного навчання іноземних мов у початковій школі / С. В. Роман, О. О. Коломінова // Іноземні мови. – 2012. – № 3. – С. 28-35.
Роман С. В. Навчально-методичний комплекс «Wonderland»: Книжка для вчителя / С. В. Роман, О. О. Коломінова, Г. С. Чекаль – 3-є вид., допов. – К. : Ленвіт, 2000. – 208 с.
Шерстюк О. М. Відгук на підручник англійської мови для 9 класу ЗНЗ (п’ятий рік навчання О. О. Коломінової «English 9» / О. М. Шерстюк // Іноземні мови. – 2010. – N2. – с. 60-61.
Language Rich Europe. Multilinguism for Stable and Prosperous Societies: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.language:rich.eu/ home/welcome.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. О. Коломінова, С. В. Роман
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.