Психолого-дидактичні та методичні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника іноземної мови

Автор(и)

  • О. О. Коломінова Український гуманітарний інститут,
  • С. В. Роман Український гуманітарний інститут,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122515

Ключові слова:

професійна методична компетентність, майбутні вчителі іноземної мови і культури, бакалавр, методичні орієнтири аналізу підручника, педагогічна практика з іноземної мови, початкова й основна школа

Анотація

У статті представлені концептуальні засади підготовки студентів мовного педагогічного ВНЗ до аналізу підручника/навчально-методичного комплексу з іноземної мови (на матеріалі англійської мови) для початкової та основної школи. Зазначена підготовка здійснюється за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Визначаються методичні орієнтири цієї діяльності у контексті провідних стратегій формування професійної методичної компетентності майбутніх учителів іноземної мови і культури, а також з урахуванням динаміки психологічного розвитку молодших школярів та підлітків. Пропонуються методичні рекомендації щодо їх реалізації під час педагогічної практики у школі: початковій, основній.

Посилання

Бим И. Л. Педагогическая культура учителя и культура учения учащихся / И. Л. Бим, Л. В. Садомова // Иностранные языки в школе. – 2011. – № 6. – С. 2-5.

Горлова Н. А. Методические ориентиры для выбора учебника иностранного языка как сред: ства обучения / Н. А. Горлова // Иностранные языки в школе. – 2012. – № 2. – С. 17-24.

Коломинова О. English 9 : підруч. з англ. мови для 9 кл. загальноосвітн. навч. закл. (п’ятий рік навчання) / О. О. Коломінова. – К. : Ін:т. суч. підруч., 2009. – 272 с.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика: підручник для студ. класичних педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Роман С. В. Методика навчання англійської мови у початковій школі: навчальний посібник. – К. : Ленвіт, 2009. – 216 с.

Роман С. В. Психолого-дидактичні та методичні засади сучасного навчання іноземних мов у початковій школі / С. В. Роман, О. О. Коломінова // Іноземні мови. – 2012. – № 3. – С. 28-35.

Роман С. В. Навчально-методичний комплекс «Wonderland»: Книжка для вчителя / С. В. Роман, О. О. Коломінова, Г. С. Чекаль – 3-є вид., допов. – К. : Ленвіт, 2000. – 208 с.

Шерстюк О. М. Відгук на підручник англійської мови для 9 класу ЗНЗ (п’ятий рік навчання О. О. Коломінової «English 9» / О. М. Шерстюк // Іноземні мови. – 2010. – N2. – с. 60-61.

Language Rich Europe. Multilinguism for Stable and Prosperous Societies: [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.language:rich.eu/ home/welcome.html.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-28

Номер

Розділ

Огляди та рецензії