Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів

Автор(и)

  • Н. М. Тишко Луцький національний технічний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122570

Ключові слова:

диференційоване навчання, зміст навчання, навички і вміння, стратегії читання, професійно орієнтована англомовна комунікативна компетентність, майбутні інженери

Анотація

У статті проаналізовано науково-методичну літературу стосовно змісту навчання англомовного читання у вищих технічних навчальних закладах. Уточнено компоненти змісту диференційованого навчання англомовного читання. Визначено мовний, мовленнєвий, лінгвосоціокультурний матеріал, прямі та комунікативні стратегії, мовленнєві навички та вміння. Запропоновано стратегії читання для кожної типологічної групи з метою ефективного оволодіння англомовною комунікативною компетентністю майбутніми інженерами.                                                                                                                  

Посилання

Бондар Л. В. Методика навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів: дис.… канд. пед. наук: 13.00.02 / Бондар Леся Вікторівна. – К.,2011. – 247 с.

Бондар С. І. Психологічні особливості читання тексту іноземною мовою студентами з різним когнітивним стилем: автореф. дис. канд. психол. наук : 19.00.07 / Бондар Світлана Іванівна. – К., 2003. – 26 с.

Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам : [пособие для учителя] / Н. Д. Гальскова. –М. : АРКТИ, 2000. – 165 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : ви&

вчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. — К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учеб. для вузов].– [изд. второе. доп., испр. и перераб.] / И.А.Зимняя. – М. : Логос, 2002. – 384 с.

Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.

Михайлова Н. Г. Формирование познавательных стратегий в процессе чтения иноязычных научно-учебных текстов : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02. / Н. Г. Михайлова. – Тамбов, 2008. – 20 с.

Петровська Ю. В. Методика організації автономного навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей : дис…канд. пед. наук : 13.00.02 / Петровська Юлія Валеріївна. – К. , 2010. – 424 с.

Програма з англійської мови для професійного спілкування[ Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л.Є. Клименко, Т.І. Козимирська, С.І. Кострицька та ін.]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.

Романюк Ю. В. Формування у майбутніх фахівців з ін&

женерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб&сайту : дис. … канд. пед.

наук : 13. 00. 02 / Юлія Вікторівна Романюк. – К., 2011. –

с.

Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О. Б. Тарнопольський. – К. : Фірма “ІНКОС”, 2006. – 248 с.

Фоломкина С. К. Обучение чтению на иностранном языке в неязыковом вузе: Учеб&метод. пособие для вузов / Софья Кирилловна Фоломкина. 2-е изд. испр. – М. : Высшая школа, 2005. — 225 с.

Холодная М. А. Когнитивные стили. О природе индивидуального ума [2-е изд.] / М. А. Холодная. – СПб. : Питер, 2004. – 384 с.

O’ Malley J. M. Learning Strategies in Second Language Acquisition / J. M. O’ Malley, A. U. Chamot. – Cambridge : Cambridge University Press, 1990. – 260 c.

Oxford R. L. Language learning strategies / R. L. Oxford. – Boston : Heinle and Heinle Publishers, 1990. – 343 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-30

Номер

Розділ

Наукові статті