Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122570Ключові слова:
диференційоване навчання, зміст навчання, навички і вміння, стратегії читання, професійно орієнтована англомовна комунікативна компетентність, майбутні інженериАнотація
У статті проаналізовано науково-методичну літературу стосовно змісту навчання англомовного читання у вищих технічних навчальних закладах. Уточнено компоненти змісту диференційованого навчання англомовного читання. Визначено мовний, мовленнєвий, лінгвосоціокультурний матеріал, прямі та комунікативні стратегії, мовленнєві навички та вміння. Запропоновано стратегії читання для кожної типологічної групи з метою ефективного оволодіння англомовною комунікативною компетентністю майбутніми інженерами.
Посилання
Бондар Л. В. Методика навчання французького професійно спрямованого монологічного мовлення студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів: дис.… канд. пед. наук: 13.00.02 / Бондар Леся Вікторівна. – К.,2011. – 247 с.
Бондар С. І. Психологічні особливості читання тексту іноземною мовою студентами з різним когнітивним стилем: автореф. дис. канд. психол. наук : 19.00.07 / Бондар Світлана Іванівна. – К., 2003. – 26 с.
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам : [пособие для учителя] / Н. Д. Гальскова. –М. : АРКТИ, 2000. – 165 с.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти : ви&
вчення, викладання, оцінювання / [наук. ред. укр. вид. доктор пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва]. — К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
Зимняя И. А. Педагогическая психология : [учеб. для вузов].– [изд. второе. доп., испр. и перераб.] / И.А.Зимняя. – М. : Логос, 2002. – 384 с.
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Михайлова Н. Г. Формирование познавательных стратегий в процессе чтения иноязычных научно-учебных текстов : автореф. дис. на соискание уч. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02. / Н. Г. Михайлова. – Тамбов, 2008. – 20 с.
Петровська Ю. В. Методика організації автономного навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей : дис…канд. пед. наук : 13.00.02 / Петровська Юлія Валеріївна. – К. , 2010. – 424 с.
Програма з англійської мови для професійного спілкування[ Г. Є. Бакаєва, О. А. Борисенко, І. І. Зуєнок, В. О. Іваніщева, Л.Є. Клименко, Т.І. Козимирська, С.І. Кострицька та ін.]. – К. : Ленвіт, 2005. – 119 с.
Романюк Ю. В. Формування у майбутніх фахівців з ін&
женерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб&сайту : дис. … канд. пед.
наук : 13. 00. 02 / Юлія Вікторівна Романюк. – К., 2011. –
с.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О. Б. Тарнопольський. – К. : Фірма “ІНКОС”, 2006. – 248 с.
Фоломкина С. К. Обучение чтению на иностранном языке в неязыковом вузе: Учеб&метод. пособие для вузов / Софья Кирилловна Фоломкина. 2-е изд. испр. – М. : Высшая школа, 2005. — 225 с.
Холодная М. А. Когнитивные стили. О природе индивидуального ума [2-е изд.] / М. А. Холодная. – СПб. : Питер, 2004. – 384 с.
O’ Malley J. M. Learning Strategies in Second Language Acquisition / J. M. O’ Malley, A. U. Chamot. – Cambridge : Cambridge University Press, 1990. – 260 c.
Oxford R. L. Language learning strategies / R. L. Oxford. – Boston : Heinle and Heinle Publishers, 1990. – 343 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Н. М. Тишко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.