Програма вибіркової навчальної дисципліни «Методика реалізації міжкультурної мовної освіти» для студентів другого (магістерського) рівня спеціальності 014 Середня освіта, спеціалізації 014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька

Автор(и)

  • Н. В. Майєр Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i4.122598

Ключові слова:

міжкультурна мовна освіта, спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.02 Мова і література, другий (магістерський) рівень

Анотація

У публікації представлено навчальну програму вибіркової дисципліни «Методика реалізації міжкультурної мовної освіти» для студентів другого (магістерського) рівня (спеціальність 014 Середня освіта, спеціалізація 014.02 Мова і література (англійська, іспанська, німецька, французька)). Конкретизовано предмет вивчення дисципліни, сформульовано її мету і завдання, визначено інформаційний обсяг змістових модулів, форму підсумкового контролю і засоби діагностики успішності навчання.                                                        

Посилання

Азимов Э. Г. Новый словарь методических терминов и понятий (теория и практика обучения языкам) /

Э. Г. Азимов,

А. Н. Щукин. – М.: Издательство ИКАР, 2009. – 448 с.

Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика: учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак.-тов ин. яз. высш. учеб. заведений. 3-е изд. стер. / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М. : Издательский центр «Академия», 2006. – 336 с.

Елизарова Г. В. Культура и обучение иностранным языкам / Галина Васильевна Елизарова. – СПб.: КАРО, 2005. – 352 с.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. видання

С. Ю. Ніколаєва. Переклад з англ. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.

Иванова Т. В. Технологии и методики обучения иностранным языкам: [учебное пособие для студентов направления подготовки «Филологическое образование»]. – Часть I, ІІ / Т. В. Иванова, З.Р.Киреева, И. А. Сухова. – Уфа: Изд-во БГПУ имени М. Акмуллы, 2009. – 196 с. (Ч. І.), 260 с. (Ч. ІІ).

Кунанбаева С. С. Теория и практика современного иноязычного образования: монография / Салима Сагиевна Кунанбаева. – Алма-Аты, 2010. – 344 с.

Методика формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетенції: курс лекцій: [навч.-метод. посібник для студ. мовних спец. осв.-кваліф. рівня «магістр»]. – Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. А. та ін. / за ред. Ніколаєвої С. Ю. – К.: «Ленвіт», 2011. – 332 с.

Підручники і навчально-методичні комплекси з іноземних мов.

Развитие иноязычной межкультурной компетенции студентов неязыковых специальностей в системе профессионально ориентированного языкового образования: монография/Н.Н.Сергеева, Г.В.Походзей; Урал. гос. ун-т. – Екатеринбург, 2014. – 214 с.

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: колективна монографія / С. Ю. Ніколаєва, Г. Е. Борецька, Н. В. Майєр,

О. М. Устименко, В. В. Черниш та інші; [за ред. С. Ю. Ніколаєвої]. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – 444 с.

Чинні програми з іноземних мов для вищих навчальних закладів.

Щукин А. Н. Обучение иностранным языкам: теория и практика: учебное пособие для преподавателей и студентов / Анатолий Николаевич. Щукин. – М.: Филоматис, 2004. – С. 265-266.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-04

Номер

Розділ

Огляди та рецензії