Блог і подкаст технології формування міжкультурної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122608Ключові слова:
міжкультурна компетентність, іноземна мова, технології навчання, блог, подкаст, загальноосвітній навчальний закладАнотація
У статті представлено сучасні технології формування міжкультурної комунікативної компетентності на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах. Розглянуто визначення міжкультурної компетентності й виокремлювані складники. Зпоміж сучасних технологій формування міжкультурної компетентності виокремлено блог і подкаст технології. Проаналізовано дидактичні матеріали низки автентичних блогів і подкастів. Досліджено потенційні можливості формування міжкультурної компетентностей на різних ступенях навчання іноземної мови в загальноосвітніх навчальних закладах.
Посилання
Гуд В. Г. Обучение восприятию иноязычной устной речи в условиях межкультурного языкового общения / В. Г. Гуд,
Е. В. Вильковская : Электронный ресурс. – Режим доступа http://tea4er.ru/home/volume7/3726+2015+04+07+16+48+18
Елизарова Г. В. Культура и обучение иностранным языкам / Г. В. Елизарова. – СПб. : Изд+во РГПУ им. А. И. Герцена, 2004. – 291 с.
Парфенова С. О. Анализ проблемы формирования у учащихся начальной школы основ межкультурной компетенции (на материале дискретных речевых актов английского языка) /
С. О. Парфенова, Е. А. Потехина // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – 2012. – № 1 (12). – С. 118+121.
Парфенова С. О. Ситуативный подход в формировании основ межкультурной компетенции в процессе обучения младших школьников английскому языку) /
С. О. Парфенова, Е. А. Потехина // Альманах современной науки и образования. – 2012. – № 5 (60). – С. 105+107.
Парфенова С. О. Формирование межкультурной компетенции у учеников начальной школы на материале мультфильмов У. Диснея / С. О. Парфенова,
О. Ю. Кольцова // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – 2015. – № 6 (48). – С. 118-120.
Сысоев П. В. Блог+технология в обучении иностранному языку / П. В. Сысоев // Язык и культура. – 2012. – № 4 (20). – С. 115-127.
Шеваршинова Е. И. Формирование межкультурной
компетенции у студентов языковых факультетов средствами англоязычных видео медиатекстов / Елена Ивановна Шеваршинова : дис. … канд. пед. наук. – 13.00.02. – М., 2016. – 225 с.
DLTK+teach : Edition digital. – Access mode http://www.dltk+ teach.com/
Heredia N. D. Tratamiento didáctico de la destreza de comprensión auditiva en los manuales de ELE en el nivel plataforma (A2) / Heredia Noelia Domínguez // redELE. – 2016. – 28 : Edición digital. – Modo de acceso http://www.mecd.gob.es/dctm/redele/ Material-RedEle/Revista/201628/revista2016286 noeliadominguez.pdf?documentId=0901e72b82082027
Illescas A. La competencia intercultural y su inclusión en los manuales de ELE / Antonio Illescas // Portà linguàrum. – 26. – Junio 2016. – Ð. 67-79.
Mitatou Z. Divergencias culturales que pueden ser causas de malentendidos entre griegos y españoles / Zafeira Mitatou // redELE. – 2016. – 28 : Edición digital. – Modo de acceso http:/ /www.mecd.gob.es/dctm/redele/Material-RedEle/Revista/ 201628/2016redele282zafireniamitatou.pdf
ProfeDeELE.es : Edición digital. – Modo de acceso https:// www.profedeele.es
Santiago R. El potencial del podcast como recurso didáctico para el desarrollo de las destrezas orales de segundas lenguas con dispositivos móviles / Raúl Santiago, Elena Bárcena // Monográfico I. – Septiembre 2016. – P. 61-72.
Virtual Spanish Classroom : Edición digital. – Modo de acceso https://virtualspanishclassroom.wordpress.com/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 О. Б. Бігич
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.