Дидактичні і методичні передумови навчання письма у позакласній роботі учнів основної школи

Автор(и)

  • А. О. Калінчук Миколаївська загальноосвітня школа № 42,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122609

Ключові слова:

навчання письма, комунікативна компетентність, позакласна робота

Анотація

Стаття присвячена визначенню теоретичних передумов навчання письма учнів основної школи у позакласній роботі. Проаналізовано основні фактори актуальності проблеми навчання письма. Наведено різні форми позакласної роботи, наголошено на потенціалі шкільних Євроклубів. Визначено дидактичні та методичні передумови навчання іноземного письма в сучасних формах позакласної роботи, зокрема в електронному міжкультурному спілкуванні українських учнів з однолітками із країн виучуваної мови у рамках Євроклубу. 

Посилання

Бориско Н. Ф. Проблемы межкультурной коммуникации и подготовка переводчиков / Бориско Н. Ф // Іноземні мови. – 2015. – № 3. – С. 15 – 24.

Выготский Л. С. Мышление и речь // Собр. соч.: в 6 т. – М.: Педагогика, 1982. – Т.2. – 502 с.

Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [учеб. пособие для студ. линг. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – 4-е изд. – М.: Издательский центр «Академия», 2007. – 336 с.

Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам [пособие для учителя] / Н. Д. Гальскова. – М.: АРКТИ, 2003. – 192 с.

Дзюина Е. В. Игровые уроки и внеклассные мероприятия на английском языке [5-9 классы] / Е. В. Дзюина – М.: ВАКО, 2013. – 144 с.

Зиндер Л. P. Введение в языкознание [сборник задач] /

Л. Р. Зиндер. – М., 1987. – 197 с.

Ильина Е. А. Развитие умений письменной речи учащихся средней школы на уроках английского языка / Е. А. Ильина // – Вестник ТГУ, 2013. – № 11 (127). – С. 16 – 17.

Кудряшова О. В. Компоненты коммуникативной компетенции при обучении письменной речи / О. В. Кудряшова // Вестник ЮУрГУ. Серия: Лингвистика. – 2007. – № 15 (87). – С. 66 – 70.

Нужа И. В. Обучение письму через чтение в курсе английского языка для академических целей / И. В. Нужа, И. Ю. Щемелева // Вестник Северного (Арктического) федерального университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. – 2013. – № 5. – С. 15 – 17.

Пінчук І. Ігрові форми роботи як засіб формування англомовної лексичної компетентності учнів початкових класів/ І. Пінчук // Актуальні проблеми лінгводидактики. – 2015 р. – № 1. – С. 12–13.

Попова Т. П. Современные подходы к обучению письменной речи на английском языке / Т. П. Попова // Профессиональное лингвообразование: Материалы шестой международной научно-практической конференции. – Н. Новгород : НИУ РАНХиГС, 2012. – С. 207 – 212.

Савина С. Н. Внеклассная работа по иностранным языкам в средней школе/ С. Н. Савина. – М. : Просвещение, 1991. – 160 с.

Сіваєва Н. П. Використання інноваційних технологій в

груповій позакласній роботі з іноземної мови в середніх навчальних закладах [Електронний ресурс]. [Режим доступу]: http://eprints.zu.edu.ua/3763/1/05snprim.pdf

Соловова Е. Н. Методика преподавания иностранных языков/ Елена Николаевна Соловова – М., 2002.

Тригуб І. П., Власенко Л. В. Навчання письму на уроках

іноземної мови/ І.П. Тригуб, Л.В. Власенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 04. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка. – 430 с.

Фіцула М. М. Педагогіка: навчальний посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / М.М. Фіцула. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 528 с.

Чернобривець Л. М. Формування навичок письма шляхом використання новітніх інформаційних технологій на середньому етапі навчання англійської мови [Електронний ресурс]. [Режим доступу]: http://doslidniks.at.ua/blog/ chernobrivec_l_m_formuvannja_navichok_pisma_shljakhom_.../ 2014+01+05+6 18. Mojibur Rahman M. Genre+based Writing Instruction: Implications in ESP Classroom. – English for Specific Purpose World. – 2011. – V. 11. – P. 1-9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-08-28

Номер

Розділ

Наукові статті