Дидактичні і методичні передумови навчання письма у позакласній роботі учнів основної школи
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122609Ключові слова:
навчання письма, комунікативна компетентність, позакласна роботаАнотація
Стаття присвячена визначенню теоретичних передумов навчання письма учнів основної школи у позакласній роботі. Проаналізовано основні фактори актуальності проблеми навчання письма. Наведено різні форми позакласної роботи, наголошено на потенціалі шкільних Євроклубів. Визначено дидактичні та методичні передумови навчання іноземного письма в сучасних формах позакласної роботи, зокрема в електронному міжкультурному спілкуванні українських учнів з однолітками із країн виучуваної мови у рамках Євроклубу.
Посилання
Бориско Н. Ф. Проблемы межкультурной коммуникации и подготовка переводчиков / Бориско Н. Ф // Іноземні мови. – 2015. – № 3. – С. 15 – 24.
Выготский Л. С. Мышление и речь // Собр. соч.: в 6 т. – М.: Педагогика, 1982. – Т.2. – 502 с.
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам. Лингводидактика и методика [учеб. пособие для студ. линг. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – 4-е изд. – М.: Издательский центр «Академия», 2007. – 336 с.
Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам [пособие для учителя] / Н. Д. Гальскова. – М.: АРКТИ, 2003. – 192 с.
Дзюина Е. В. Игровые уроки и внеклассные мероприятия на английском языке [5-9 классы] / Е. В. Дзюина – М.: ВАКО, 2013. – 144 с.
Зиндер Л. P. Введение в языкознание [сборник задач] /
Л. Р. Зиндер. – М., 1987. – 197 с.
Ильина Е. А. Развитие умений письменной речи учащихся средней школы на уроках английского языка / Е. А. Ильина // – Вестник ТГУ, 2013. – № 11 (127). – С. 16 – 17.
Кудряшова О. В. Компоненты коммуникативной компетенции при обучении письменной речи / О. В. Кудряшова // Вестник ЮУрГУ. Серия: Лингвистика. – 2007. – № 15 (87). – С. 66 – 70.
Нужа И. В. Обучение письму через чтение в курсе английского языка для академических целей / И. В. Нужа, И. Ю. Щемелева // Вестник Северного (Арктического) федерального университета. Серия: Гуманитарные и социальные науки. – 2013. – № 5. – С. 15 – 17.
Пінчук І. Ігрові форми роботи як засіб формування англомовної лексичної компетентності учнів початкових класів/ І. Пінчук // Актуальні проблеми лінгводидактики. – 2015 р. – № 1. – С. 12–13.
Попова Т. П. Современные подходы к обучению письменной речи на английском языке / Т. П. Попова // Профессиональное лингвообразование: Материалы шестой международной научно-практической конференции. – Н. Новгород : НИУ РАНХиГС, 2012. – С. 207 – 212.
Савина С. Н. Внеклассная работа по иностранным языкам в средней школе/ С. Н. Савина. – М. : Просвещение, 1991. – 160 с.
Сіваєва Н. П. Використання інноваційних технологій в
груповій позакласній роботі з іноземної мови в середніх навчальних закладах [Електронний ресурс]. [Режим доступу]: http://eprints.zu.edu.ua/3763/1/05snprim.pdf
Соловова Е. Н. Методика преподавания иностранных языков/ Елена Николаевна Соловова – М., 2002.
Тригуб І. П., Власенко Л. В. Навчання письму на уроках
іноземної мови/ І.П. Тригуб, Л.В. Власенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2012. – № 04. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка. – 430 с.
Фіцула М. М. Педагогіка: навчальний посібник [для студ. вищ. навч. закл.] / М.М. Фіцула. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – 528 с.
Чернобривець Л. М. Формування навичок письма шляхом використання новітніх інформаційних технологій на середньому етапі навчання англійської мови [Електронний ресурс]. [Режим доступу]: http://doslidniks.at.ua/blog/ chernobrivec_l_m_formuvannja_navichok_pisma_shljakhom_.../ 2014+01+05+6 18. Mojibur Rahman M. Genre+based Writing Instruction: Implications in ESP Classroom. – English for Specific Purpose World. – 2011. – V. 11. – P. 1-9.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 А. О. Калінчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.