Модель організації освітнього процесу для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з використанням мобільних додатків і технологій
DOI:
https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122610Ключові слова:
лексико-граматична компетентність, мобільні додатки, модель, самостійне оволодіння, читанняАнотація
У статті розглядається модель організації освітнього процесу для самостійного оволодіння кур сантами англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні з використанням мобільних додатків і технологій. З’ясовані критерії, за якими розроблялась модель та проаналізовано обсяг навчального часу з метою імплементації цієї моделі в освітній процес. Виявлені ефективні прийоми навчання за допомогою мобільних додатків і технологій, що сприяло формуванню навчально-стратегічної компетентності та самостійному оволодінню англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні. Пояснено процедуру аналізу курсантами власних досягнень та уточнено структурні елементи мобільного додатку Google+ та авторського мобільного додатку “Mobile Learning Class”. Визначено етапи формування навчально-стратегічної компетентності в єдності з лексико-граматичною компетентністю у читанні як з боку викладача, так і з боку курсанта.
Посилання
Лазаренко С. В. Підсистема вправ для самостійного оволодіння англомовною лексико-граматичною компетентністю у читанні майбутніми військовими фахівцями з інформаційно-телекомунікаційних технологій / С. В. Лазаренко // Науково-методичний журнал «Іноземні мови». – 2016. – №4 (88). – С. 29-40.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 С. В. Лазаренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.