DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122618

Фрагмент практичного заняття угорської мови для розвитку вмінь діалогічного мовлення студентів другого курсу з використанням колажу на соціокультурну тематику

Т. В. Солом’янюк

Анотація


У цій публікації представлено фрагмент практичного заняття угорської мови на другому курсі для розвитку вмінь діалогічного мовлення, зокрема створення діалогу-розпитування та діалогу-обміну думками, з опорою на розроблений автором колаж соціокультурного характеру за темою «Звичаї та традиції Угорщини».                                                             


Ключові слова


угорська мова; діалогічне мовлення; колаж; студент другого курсу

Повний текст:

PDF (Magyar)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.
';



Copyright (c) 2018 Т. В. Солом’янюк

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Передплатний індекс журналу “Іноземні мови” ISSN 1817-8510 (print) – 74235.