DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122618
Фрагмент практичного заняття угорської мови для розвитку вмінь діалогічного мовлення студентів другого курсу з використанням колажу на соціокультурну тематику
Анотація
У цій публікації представлено фрагмент практичного заняття угорської мови на другому курсі для розвитку вмінь діалогічного мовлення, зокрема створення діалогу-розпитування та діалогу-обміну думками, з опорою на розроблений автором колаж соціокультурного характеру за темою «Звичаї та традиції Угорщини».
Ключові слова
угорська мова; діалогічне мовлення; колаж; студент другого курсу
Повний текст:
PDF (Magyar)Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
Copyright (c) 2018 Т. В. Солом’янюк

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Передплатний індекс журналу “Іноземні мови” ISSN 1817-8510 (print) – 74235.