Проектна технологія навчання іноземних мов і культур студентів мовних вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • О. М. Устименко Київський національний лінгвістичний університет,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.122627

Ключові слова:

проектна технологія, проект, типологія проектів, етапи проектування, вправи і завдання, оцінювання, веб-квест, студент

Анотація

Презентацію присвячено проблемі застосування проектної технології у навчанні іноземних мов і культур студентів мовних вищих навчальних закладів. Розглянуто загальну характеристику проектної технології та типологію навчальних проектів. Визначено етапи проектування, наведено приклади вправ і завдань. Окреслено систему оцінювання іншомовної проектної діяльності студентів. Описано види і структуру веб-квестів.      

Посилання

Устименко О. М. Типологія проектів у навчанні іноземних мов / О. М. Устименко // Молодий вчений : науковий журнал. – Херсон : Видавничий дім «Гельветика». – 2016. – № 2 (29). – С. 347–352. – Режим доступу : http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/2/83.pdf

Устименко О. М. Комплекс вправ і завдань для навчання студентів другого курсу англомовного монологічного мовлення на основі проектної методики / О. М. Устименко, Ю. В. Коваленко // Іноземні мови. – 2014. – № 4. – С. 20–32.

Dodge B. WebQuest Taskonomy : A Taxonomy of Tasks / B. Dodge [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http:// webquest.org/sdsu/taskonomy.html.

March T. WebQuests / T. March [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://tommarch.com/strategies/webquests.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-24

Номер

Розділ

Огляди та рецензії