DOI: https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132629

Навчальний кейс для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання та монологічного мовлення англійською мовою

Ю. С. Сидоренко

Анотація


У цій публікації представлено навчальний кейс «Expressing feelings and emotions through monologues» для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання із загальним розумінням та монологічного мовлення англійською мовою в межах програмної теми «Feeling and emotions». Кейс складається з переліку дібраних автентичних відеоматеріалів, рекомендованих для навчання аудіювання та монологічного мовлення за темою, завдань до трьох етапів роботи з одним із відеофрагментів і завдань для продукування англомовних монологічних висловлювань на основі переглянутого уривку. 

Ключові слова


англійська мова; навчальний кейс; аудіювання; монологічне мовлення; відеофрагмент; студент третього курсу.

Повний текст:

PDF (English)

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.
';



Copyright (c) 2018 Ю. С. Сидоренко

Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Передплатний індекс журналу “Іноземні мови” ISSN 1817-8510 (print) – 74235.