Навчальний кейс для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання та монологічного мовлення англійською мовою

Автор(и)

  • Ю. С. Сидоренко Київський національний лінгвістичний університет., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i2.132629

Ключові слова:

англійська мова, навчальний кейс, аудіювання, монологічне мовлення, відеофрагмент, студент третього курсу.

Анотація

У цій публікації представлено навчальний кейс «Expressing feelings and emotions through monologues» для розвитку в студентів третього курсу вмінь аудіювання із загальним розумінням та монологічного мовлення англійською мовою в межах програмної теми «Feeling and emotions». Кейс складається з переліку дібраних автентичних відеоматеріалів, рекомендованих для навчання аудіювання та монологічного мовлення за темою, завдань до трьох етапів роботи з одним із відеофрагментів і завдань для продукування англомовних монологічних висловлювань на основі переглянутого уривку. 

Біографія автора

Ю. С. Сидоренко, Київський національний лінгвістичний університет.

Студентка  магістратури,  факультет  германської  філології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-29

Номер

Розділ

Методичні розробки