ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА МАТЕРІАЛІ ІДІОМ В УЧНІВ 9 КЛАСУ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ганна Ігорівна Подосиннікова
  • Тетяна Вікторівна Ковтун

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.4.219960

Ключові слова:

лексична компетентність, англійська мова, ідіома, ідіоматичність мовлення, зміст лексичної компетентності, середній шкільний вік, заклади загальної середньої освіти

Анотація

У статті презентовано теоретичне обґрунтування
та технологія формування англомовної лексичної ком-
петентності на матеріалі ідіом в учнів 9 класу закладів
загальної середньої освіти. Окреслено релевантні психо-
лого-вікові особливості підлітків, розглянуто поняття
лексичної компетентності, зміст лексичної компетент-
ності учнів 9 класу, надано характеристику ідіоми як
матеріалу для формування лексичної компетентності,
виокремлено типи труднощів при оволодінні ідіомами,
запропоновано підсистему вправ для формування англо-
мовної лексичної компетентності на матеріалі ідіом в
учнів 9 класу закладів загальної середньої освіти та по-
дано приклади відповідних вправ.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладача іноземних мов і культур