Цифрові тестові вправи для автономної роботи та контролю навчальних досягнень студентів- германістів з теми «німецький романтизм»

Автор(и)

  • Л. О. Федоренко

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.4.219971

Ключові слова:

QR-код, LearningApps, методично-дидактичні принципи, навчальний тип, романтизм

Анотація

У публікації представлено цифрові та аналогові тестові
вправи й завдання до теми «Німецький Романтизм»
для студентів-германістів. Завдання розроблені на
інтернет-платформі LearningApps і доступні через
QR-код або покликання на сайт. Цифрові завдання та
вправи враховують особливості різних навчальних типів
за каналом сприйняття інформації, а також методично-
дидактичні принципи навчання німецької мови: навчальна
автономія, активізація учасників навчального процесу,
диференційований підхід.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладача іноземних мов і культур