Цифрові тестові вправи для автономної роботи та контролю навчальних досягнень студентів- германістів з теми «німецький романтизм»
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.4.219971Ключові слова:
QR-код, LearningApps, методично-дидактичні принципи, навчальний тип, романтизмАнотація
У публікації представлено цифрові та аналогові тестові
вправи й завдання до теми «Німецький Романтизм»
для студентів-германістів. Завдання розроблені на
інтернет-платформі LearningApps і доступні через
QR-код або покликання на сайт. Цифрові завдання та
вправи враховують особливості різних навчальних типів
за каналом сприйняття інформації, а також методично-
дидактичні принципи навчання німецької мови: навчальна
автономія, активізація учасників навчального процесу,
диференційований підхід.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Л. О. Федоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.