Поради вчителям німецької мови щодо ігрового навчання лексики учнів початкової школи

Автор(и)

  • Олена Паршикова
  • Валерія Голуб

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2021.3.241164

Анотація

У статті надано методичні рекомендації вчителям німецької мови щодо ігрового навчання лексики учнів початкової школи. Продемонстровано методику застосування навчальних ігор та подано типові для її реалізації німецькою мовою лексичні одиниці та мовленнєві зразки. Наведено приклад сценарію проведення лексичної гри німецькою мовою. Запропоновано добірку авторських лексичних ігор, які можуть бути підготовлені учителем разом з учнями та забезпечити легке, ефективне, вмотивоване навчання лексики.

Опубліковано

2021-09-30

Номер

Розділ

Методична скарбничка викладання іноземних мов і культур