ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ “КІНОКЛУБ” У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Ганна Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • Ксенія Кривошия Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262813

Анотація

У статті теоретично обґрунтувано використання інтерактивної технології “кіноклуб” як актуального та ефективного інструмента інтерактивного навчання в підготовці майбутніх учителів і викладачів англійської мови: визначено
зміст терміна інтерактивне навчання, надано його характеристику, окреслено важливість розвитку критичного мислення як сутнісного елементу інтерактивного навчання, обґрунтовано доцільність використання та критерії відбору автентичних відеофільмів в інтегрованому формуванні професійної іншомовної комунікативної та методичної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови, окреслено етапи роботи з фрагментами автентичних відеофільмів у межах реалізації підсистеми вправ для інтерактивної технології “кіноклуб”. Охарактеризовано особливості реалізації інтерактивної технології “кіноклуб” для формування іншомовної комунікативної, професійної комунікативної та професійно-методичної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови на занятті-тренінгу “Кіноклуб учителя англійської мови”. Подано ілюстративну практичну розробку відповідного комплексу вправ для майбутніх учителів англійської мови в рамках теми “In the World of Music” (3– 4 курс) на матеріалі фільму “The Bohemian Rhapsody”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-13

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур