ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ “КІНОКЛУБ” У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2022.2.262813Анотація
У статті теоретично обґрунтувано використання інтерактивної технології “кіноклуб” як актуального та ефективного інструмента інтерактивного навчання в підготовці майбутніх учителів і викладачів англійської мови: визначено
зміст терміна інтерактивне навчання, надано його характеристику, окреслено важливість розвитку критичного мислення як сутнісного елементу інтерактивного навчання, обґрунтовано доцільність використання та критерії відбору автентичних відеофільмів в інтегрованому формуванні професійної іншомовної комунікативної та методичної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови, окреслено етапи роботи з фрагментами автентичних відеофільмів у межах реалізації підсистеми вправ для інтерактивної технології “кіноклуб”. Охарактеризовано особливості реалізації інтерактивної технології “кіноклуб” для формування іншомовної комунікативної, професійної комунікативної та професійно-методичної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови на занятті-тренінгу “Кіноклуб учителя англійської мови”. Подано ілюстративну практичну розробку відповідного комплексу вправ для майбутніх учителів англійської мови в рамках теми “In the World of Music” (3– 4 курс) на матеріалі фільму “The Bohemian Rhapsody”.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.