Комплекс завдань для змішаного навчання професійно орієнтованої мовленнєвої та навчально-стратегічної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.2.306333Анотація
У вимірі змішаного навчання cпроєктовано комплекс завдань щодо формування у майбутніх учителів і викладачів англійськомовної професійно орієнтованої навчально-стратегічної та мовленнєвої компетентностей в аудіюванні, читанні, говорінні, письмі та медіації. Окреслено сегменти
навчання, в основі яких – підготовчий, просунутий, основний та завершальний етапи. Наведено приклади завдань за темою “Learning strategies” до змістового модуля “Educational studies” для викладання навчальної дисципліни “Практика усного і писемного мовлення англійської мови”.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.