Комплекс завдань для змішаного навчання професійно орієнтованої мовленнєвої та навчально-стратегічної компетентностей майбутніх учителів і викладачів англійської мови

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2024.2.306333

Анотація

У вимірі змішаного навчання cпроєктовано комплекс завдань щодо формування у майбутніх учителів і викладачів англійськомовної професійно орієнтованої навчально-стратегічної та мовленнєвої компетентностей в аудіюванні, читанні, говорінні, письмі та медіації. Окреслено сегменти
навчання, в основі яких – підготовчий, просунутий, основний та завершальний етапи. Наведено приклади завдань за темою “Learning strategies” до змістового модуля “Educational studies” для викладання навчальної дисципліни “Практика усного і писемного мовлення англійської мови”.

Опубліковано

2024-06-26

Номер

Розділ

НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ