Онлайнове колаборативне викладання: потужність професійних зв’язків
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2025.1.339955Анотація
Дослідження має на меті описати та концептуалізувати довгострокове спільне онлайн-викладання між українськими та американськими закладами підготовки вчителів. Започаткований як пілотний вебзмішаний клас для “сприяння взаємодії та глобалізації горизонтів” (Powell et al., 2014, p. 44)
став платформою для розвитку міжнародних професійних зв’язків, що призвело до масштабування та довготривалості форматів партнерства. Питання дослідження спрямовані на визначення ставлення до міжнародної співпраці та можливостей, які вона надає для підготовки учителів англійської мови. Результати дослідження демонструють, що колись розпочаті як дружні відносини між двома університетами, які, однак, підживлювалися зацікавленістю до міжнародної співпраці обох сторін, вони перетворилася на стійкі освітні багатосторонні партнерства, достатньо потужні, щоб суттєво сприяти інтернаціоналізації підготовки учителів, урізноманітнити викладання та залучати українських колег і студентів з інших університетів. Співвикладання та міжнародна співпраця також позитивно впливають на наукові дослідження і професійний розвиток обох сторін та сприяють створенню мереж освітньої спільноти в Україні та за її межами.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.