Онлайнове колаборативне викладання: потужність професійних зв’язків

Автор(и)

  • Ольга Матвієнко Київський національний лінгвістичний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-7306-7594
  • Світлана Кузьміна Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, Україна https://orcid.org/0000-0002-3794-3139

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2025.1.339955

Анотація

Дослідження має на меті описати та концептуалізувати довгострокове спільне онлайн-викладання між українськими та американськими закладами підготовки вчителів. Започаткований як пілотний вебзмішаний клас для “сприяння взаємодії та глобалізації горизонтів” (Powell et al., 2014, p. 44)
став платформою для розвитку міжнародних професійних зв’язків, що призвело до масштабування та довготривалості форматів партнерства. Питання дослідження спрямовані на визначення ставлення до міжнародної співпраці та можливостей, які вона надає для підготовки учителів англійської мови. Результати дослідження демонструють, що колись розпочаті як дружні відносини між двома університетами, які, однак, підживлювалися зацікавленістю до міжнародної співпраці обох сторін, вони перетворилася на стійкі освітні багатосторонні партнерства, достатньо потужні, щоб суттєво сприяти інтернаціоналізації підготовки учителів, урізноманітнити викладання та залучати українських колег і студентів з інших університетів. Співвикладання та міжнародна співпраця також позитивно впливають на наукові дослідження і професійний розвиток обох сторін та сприяють створенню мереж освітньої спільноти в Україні та за її межами.

Опубліковано

2025-09-30

Номер

Розділ

СПІВПРАЦЯ ЗІ СТЕЙКГОЛДЕРАМИ