Здобуття ключових компетентностей студентами-бакалаврами в рамках дисципліни “Ділова англійська мова” під час навчання в університеті
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2025.1.339968Анотація
Лідери бізнесу та індустрії наполегливо закликають вищі заклади освіти виховувати випускників, які володіють не лише досвідом у відповідних галузях, а й критично важливими навичками спілкування. До них належать командна робота, творче мислення, розв’язання складних проблем і здатність адаптуватися до різноманітних умов. Крім того, оскільки автоматизація все більше домінує у виробничих процесах, попит на різноманітні навички, безсумнівно, зростатиме. Отже, університети повинні залишатися провідними в розробленні навчальних планів і програм, щоб озброїти студентів відповідними навичками для економіки, що розвивається. Результати дослідження статті показали, що основні компетенції студентів завжди будуть актуальними, затребуваними, а також належним чином визначеними та сформованими за таких умов: участі в постійному діалозі з місцевим бізнесом та представниками промисловості і на державному, і на національному рівнях для узгодження практичних очікувань з академічними практиками; упровадження інноваційних змін у навчальні програми для включення конкурентних компетентностей у всі академічні програми; озброєння студентів навичками використання новітніх технологій та навичками роботи в різноманітних мультидисциплінарних командах, необхідними для ефективної співпраці у своїй галузі; навчання студентів застосовувати свої дисциплінарні знання в новаторських і творчих ситуаціях. Крім того, новизна поточного дослідження може бути підтверджена додатковими основними компетенціями до навчальної програми “Ділова англійська мова”, такими як компетенція адаптивності та гнучкості, компетенції навчання впродовж життя та компетенції партнерства, набуття яких підвищить академічну та професійну підготовку бакалаврів та їх конкурентоспроможність на ринку праці в певному секторі бізнесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.