Ефективність використання технології Problem Solving на уроках англійської мови

Автор(и)

  • Катерина Жученко Київський національний лінгвістичний університет, Україна
  • Марія Писанко Київський національний лінгвістичний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-4468-3996

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2025.1.339970

Анотація

Оптимізація освітнього процесу залежить не тільки від використання цифрових засобів навчання, а й від удосконалення методики викладання шляхом застосування різноманітних технологій, зокрема технології проблемного навчання (problem solving). У статті описано основні характеристики технології проблемного навчання, її значущість в освітньому процесі та доцільність використання цієї технології в школах сьогодення. Розміщено та проаналізовано результати анкетування, проведеного серед учителів та здобувачів освіти в закладах загальної середньої освіти міста Києва. Обґрунтовано ефективність застосування технології проблемного навчання на уроках англійської мови для формування різного виду компетентностей.

Опубліковано

2025-09-30

Номер

Розділ

Сучасні технології навчання іноземних мов і культур