Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів англійської мови засобами фразеології

Автор(и)

  • Г. Харченко Запорізький педагогічний коледж,
  • Ю. Дем’янова Запорізький педагогічний коледж,

DOI:

https://doi.org/10.32589/im.v0i3.122354

Ключові слова:

соціокультурна компетентність, комунікативна компетентність, професійна компетентність, фразеологізми із соматичним компонентом

Анотація

У статті розглядається проблема формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови засобами
англійської фразеології у світлі сучасних освітніх тенденцій. Визначається місце соціокультурної компетентності у структурі
професійної компетентності сучасного фахівця. Подається система вправ для навчання фразеологізмів, а також вибірка ідіом із соматичним компонентом.

Посилання

Ленец Е.З. Конвенциональные фразеологизмы с соматизмами в современном французском языке: пособие / Е.З. Ленец. – Гродно: ГрГу, 2007. – 143 с.

Соловова Е.Н. Mетодика обучения иностранному языку: базовый курс лекций: Пособие для студентов пед. вузов и учителей/ Е.Н. Соловова. – М.: Просвещение, 2001. – 239с.

Стрілець Н.Я. Структурні та функціонально-семантичні особливості соматичних фразем у романських мовах (на матеріалі французської, іспанської та італійської мов): автореф. дис…канд. філол. наук: спец. 10.02.05 Романські мови / Н.Я. Стрілець. – К., 2003. – 17 с.

Тарнопольський О.Б. Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ / О.Б. Тарнопольський, З.М. Корнєва // Вісник ХНУ ім. В.Н. Каразіна. – 2011. – Вип. 18. – С. 231–239.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-30

Номер

Розділ

Методичні розробки