Формування компетентності в критичному читанні у майбутніх учителів англійської мови на матеріалі автентичних коротких оповідань
DOI:
https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.4.295043Анотація
Статтю присвячено проблемі формування компетентності в критичному читанні майбутніх учителів англійської мови засобами інтерактивного навчання на матеріалі автентичних коротких оповідань. Розглядається феномен критичного мислення, його визначення, описуються якості та особливості. Окреслено ключові вміння критичного мислення, а також етапи їх формування у співвідношенні з етапами інтерактивного навчання іноземних мов. Розглянуто визначення критичного читання, його вміння; запропоновано визначення та окреслено зміст компетентності у критичному читанні
майбутніх учителів англійської мови. Досліджено потенціал використання автентичних коротких оповідань для розвитку вмінь критичного читання у майбутніх вчителів англійської мови. Розглянуто труднощі формування англомовної компетентності в критичному читанні на матеріалі автентичних коротких оповідань. Запропоновано методику навчання майбутніх учителів англійської мови критичного читання на матеріалі автентичних коротких оповідань: виділено та описано етапи формування вмінь критичного читання; представлено стратегії та прийоми формування вмінь критичного читання на матеріалі автентичних коротких оповідань з використанням інтерактивного навчання у майбутніх вчителів англійської мови.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Цей журнал є виданням із відкритим доступом. Усі публікації знаходяться у вільному доступі для користувача та або його установи. Згідно із Будапештською ініціативою відкритого доступу (BOAI) користувачі можуть безкоштовно читати, завантажувати, копіювати, розповсюджувати, друкувати, шукати та посилатися на повні тексти статей цього журналу, не запитуючи дозволу видавця або автора. Посилання на авторів і видання при копіюванні та цитуванні матеріалів журналу обов'язкове.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії) за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.