Формування компетентності в критичному читанні у майбутніх учителів англійської мови на матеріалі автентичних коротких оповідань

Автор(и)

  • Г. Подосиннікова Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0000-0001-6123-4845
  • А. Прядка Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Україна https://orcid.org/0009-0004-6682-654X

DOI:

https://doi.org/10.32589/1817-8510.2023.4.295043

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування компетентності в критичному читанні майбутніх учителів англійської мови засобами інтерактивного навчання на матеріалі автентичних коротких оповідань. Розглядається феномен критичного мислення, його визначення, описуються якості та особливості. Окреслено ключові вміння критичного мислення, а також етапи їх формування у співвідношенні з етапами інтерактивного навчання іноземних мов. Розглянуто визначення критичного читання, його вміння; запропоновано визначення та окреслено зміст компетентності у критичному читанні
майбутніх учителів англійської мови. Досліджено потенціал використання автентичних коротких оповідань для розвитку вмінь критичного читання у майбутніх вчителів англійської мови. Розглянуто труднощі формування англомовної компетентності в критичному читанні на матеріалі автентичних коротких оповідань. Запропоновано методику навчання майбутніх учителів англійської мови критичного читання на матеріалі автентичних коротких оповідань: виділено та описано етапи формування вмінь критичного читання; представлено стратегії та прийоми формування вмінь критичного читання на матеріалі автентичних коротких оповідань з використанням інтерактивного навчання у майбутніх вчителів англійської мови.

Опубліковано

2024-01-02

Номер

Розділ

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І КУЛЬТУР У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ